Klant van Hosting88?

Als klant van Hosting88 vragen wij u een ticket aan te maken via mijn.hosting88.nl. U kunt daar inloggen en direct vanuit uw persoonlijke omgeving een ticket sturen. Is uw e-mailadres bij ons bekend? Dan kunt u ook gewoon een e-mail sturen naar support@hosting88.nl voor meer informatie en vragen over onze dienstverlening.

Uw ticket wordt dan direct in behandeling genomen en u krijgt spoedig antwoordt. Het mailadres via ons contactformulier (bijgevoegd op deze site) wordt alleen tijdens werkdagen uitgelezen. Onze tickets worden 24 uur per dag uitgelezen.

Geen klant van Hosting88?

Wanneer u geen klant bent van Hosting88 maar wel graag meer informatie over onze dienstverlening wenst dan kunt u een e-mail sturen naar sales@hosting88.nl voor meer informatie of bijgevoegd formulier invullen. Uw aanvraag via deze website wordt alleen tijdens kantooruren op werkdagen uitgelezen.

Wanneer u met spoed antwoord op uw vraag wenst dan kunt u het beste een ticket aanmaken via ons klantenportaal. Dit doet u door te gaan naar de volgende link: https://mijn.hosting88.nl/submitticket.php?step=2&deptid=1

U kunt direct de juiste afdeling selecteren waarna uw ticket in behandeling wordt genomen.

Contactformulier

Dit contactformulier wordt enkel actief uitgelezen tijdens kantooruren en dus op werkdagen. Kan uw vraag echt niet wachten? Klik dan op de link op deze pagina voor een snellere manier om een ticket aan te maken of mail naar sales@hosting88.nl.