Het klantenportaal van Hosting88

Hosting88 heeft een uitgebreid klantenportaal en een uitgebreide helpdesk. Voor u is het mogelijk om uw actieve diensten online te bekijken, te wijzigen en natuurlijk om nieuwe diensten aan te vragen of oude diensten op te zeggen.

Met een simpele login kunt u de gegevens van uw website, uw hostingpakket, uw domeinnamen en eventuele helptickets online inzien.

Het klantenportaal van Hosting88

Online inloggen in ons klantenportaal

Wanneer u bent ingelogd in onze online helpdesk dan kunt u zien hoeveel actieve diensten u afneemt. Uw hostingpakketten, uw domeinnamen, uw facturen en natuurlijk uw helptickets.

Verder kunt u de recente tickets bekijken en eventuele domeinnamen of andere diensten die aflopen staan als een soort reminder in uw klantenportaal. Ook is het natuurlijk mogelijk direct een domeinnaam aan te vragen of andere diensten te beheren.

Uitgebreide helpdesk

In ons klantenportaal zit een uitgebreide mogelijkheid om met ons in contact te treden. Niet alleen kunt u gemakkelijk een bericht sturen, ook aanvullende informatie, bijlagen en het selecteren van een afdeling is met 1 druk op de knop gebeurd. We zijn dus snel en gemakkelijk bereikbaar.

Voor ons staat service bovenaan. Dat betekend dat wij met Hosting88 op allerlei manieren te bereiken zijn. U kunt hierbij denken aan online live-chat, tickets die u kunt indienen, u kunt ons natuurlijk per e-mail bereiken en wij hebben zelfs een telefonische helpdesk die voor u bereikbaar is.

Per e-mail en online tickets in uw klantenportaal zijn wij zelfs 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar. In de meeste gevallen heeft u binnen 1 uur sowieso uw antwoorden op vragen. Het kan echter zijn dat bepaalde vragen iets langer de tijd nodig achten, wij zullen dan het probleem direct proberen te verhelpen en proberen u spoedig in te lichten over de status van uw vraag.

Bij Hosting88 staat service bovenaan. Wilt u graag zelf uw website bouwen in bijvoorbeeld een systeem als WordPress maar komt u er niet helemaal uit? Ook dan staan we natuurlijk voor u klaar!

Het online aanmaken van een ticket
Het overzicht van uw ticket!
De kennisbank van Hosting88
Een voorbeeld van onze kennisbank!

Uitgebreide kennisbank

Natuurlijk is het vanzelfsprekend dat wij de meeste vragen al online behandelen. Als klant heeft u toegang tot vele online antwoorden op vragen die al eens gesteld zijn.

Niet alleen geven wij uitgebreide uitleg over systemen als WordPress en het aanmaken van bijvoorbeeld een e-mailadres, wij geven u ook uitgebreid uitleg over onze afdeling administratie en het aanvragen van diensten van Hosting88.

In onze online kennisbank komt u dus zelf al een heel eind door onze artikelen te lezen of te zoeken in onze kennisbank. Natuurlijk kunt u ons te allen tijde een e-mail sturen of een ticket aanmaken. Voor elke klant is dit service die wij bieden voor elke klant van Hosting88. Daarnaast zijn we telefonisch natuurlijk ook bereikbaar.

Via de zoekbalk is het mogelijk om op bijvoorbeeld een vraag of antwoord te zoeken. U komt dan bij de resultaten uit en kunt vervolgens ons antwoord in de kennisbank lezen. Wij proberen onze kennisbank wekelijks te updaten en voegen wekelijks enkele vragen met hun antwoorden toe. De kennisbank is dus altijd up-to-date!

Service Center van Hosting88

Doet uw website het niet? Is onze service niet beschikbaar? U kunt direct meekijken met ons uitgebreide service-center. Online heeft elke klant van Hosting88 inzicht in de complete servers en u kunt dus direct zien of de server waarop uw website staat gewoon bereikbaar zou moeten zijn of niet.

Daarnaast houden wij ook al ons onderhoud bij in ons online service-center. U kunt dus altijd zien waar wij mee bezig zijn. Gewoon inloggen op ons klantenportaal en u kunt direct zien of er onderhoud is, een storing of dat alles zou moeten werken!

Het online service-center van Hosting88