Het klantenportaal van Hosting88

Hosting88 heeft sinds deze week een prachtig nieuw klantenportaal geïntroduceerd voor al haar klanten. Van het bekijken en online betalen van uw facturen tot aan het beheren van alle diensten die u bij ons afneemt, alles is mogelijk in ons online klantenportaal.

Ons klantenportaal is tevens onze uitgebreide helpdesk. Van hulp via onze kennisbank tot aan een uitgebreide helpdesk door middel van tickets. We zijn 24 uur per dag, 365 dagen per jaar online bereikbaar. In de meeste gevallen heeft u binnen 1 uur antwoordt op al uw vragen, soms vraagt een bepaald antwoord iets meer tijd dan u van ons gewend bent. Wij proberen bij het behandelen van uw vraag, direct ook een oplossing te bieden.

Het service-center in het klantenportaal geeft u inzicht in onze dienstverlening. Zijn de servers online? Is er gepland onderhoud? Is er op dit moment een storing? U bent altijd up-to-date met de server-status in het klantenportaal.

Ook het betalen via krediet (door middel van krediet online in uw account te zetten) kunt u gemakkelijk en snel online regelen. Niet allerlei losse facturen ontvangen? Betaal geld door middel van een online portemonnee en reken hiervan al uw facturen af.

Het klantenportaal is voor elke klant van Hosting88 beschikbaar op mijn.hosting88.nl

DELEN
Vorig artikelNieuwe site voor Scott Vinke
Volgend artikelTelefonische bereikbaarheid
Hosting88 is uw partner als het gaat om webhosting en webdesign. Met onze fantastische hostingpakketten bieden wij u graag de beste service. Met een bereikbaarheid die geen enkele andere hostingpartij voor dit geld kan bieden zijn we u ontzettend graag van dienst. Hosting88 is 24 uur per dag bereikbaar en dat doen we 365 dagen per jaar!